Greenheart

greenheart hehe,..Hatiku kehijau-hijauan  sekarang.. sejak kehadiran teman hidup baru..akhirnya, hajat yang lama tertangguh dahpun tertunai..Alhamdulillah..aku harap dengan kehadirannya dalam hidupku, dapat menceriakan hidupku yg tak berapa nak ceria sebelum ni..

cuma, aku belum habis lagi berkenalan dengan si dia ni. maklumlah baru je kenal, setahun jagung pun tak sampai lagi..huhu..

kalau panjang jodoh, maka lama la aku dengan dia.. apa2pun, aku mengharapkan yang terbaik dari si dia, dan aku juga akan buat yg terbaik untuk menjaganya supaya tak menyesal kemudian hari nanti..

P/S: nampak macam dalam taman, sebenarnya taman dalam hutan saja..

7 loyar baik..:

AnWaRnAiM said...

dalam hati ada taman..smoga bhagia..huhu

Matt said...

naim..taman yg tu masih jauh dlm hutan..ni taman lain la naim hehe..

Khairi said...

hehe. tahniah. tiba masa boleh perkenalkan kat aku hehe.

Gransazer said...

congrats my dear fren..^^

bofoyengfeng said...

mau kawin dah ka bro?

HaiDa HiDa said...

tahniah encik matt..

Matt said...

haha sumer dah salah anggap neh..

Reviewed by :

Photobucket
Related Posts with Thumbnails

I'm a translator!

About Me

My photo
a lonely 'cat' on a mystical adventure... wanna join me? add my YM: tidus_x81

Make urself comfortable, okay (^_^)


ShoutMix chat widget

My Mailbox..

Tetamu Aktif (^_^)

My Fanclub (^_^)

IPv4 Statistics

Blog-GempaQ