Blueberry oh Blueberry..

Setelah berlegar sana-sini, akhirnya jumpa gak aku buah yang ku idam selama ini. Inilah dia Blueberry!! atau dalam bahasa kita, Beri Biru.P6280486 (Small)Rasanya macam mana? Macam pernah ku rasa tapi di mana ya? Tetiba saja aku teringat zaman sekolah rendah aku dulu..Mase tu aku Darjah 4. Aku pernah makan satu buah ni. Buah kemunting namanya.

kemunting

Selalu la aku petik buah tu. Sedap rasanya. Tak sangka blueberry ni pun rasa dia lebih kurang buah kemunting gak, cuma lembik sket je..Ke diorang dari keturunan yang sama? Entahlah…

 

P/S: Team biruku, Argentina menentang Germany malam ni. Tak sabar nak tengok perlawanan hebat nih!! Siapakah yang akan menang??

5 loyar baik..:

Tirana said...

Dari mana Matt dapat buah beri biru ni? Di pasaraya ada dijual ke? Kalau ada senanglah nanti nak buat cheesecake blueberry..hehehe

Matt said...

kak, mat dapat blueberi dari pasaraya tesco, tak sangka diorang ada jual..ceri ori pon ade gak :) cheesecake lagi? nyum2 :)

Khairi said...

buah kemunting? eeerrr... xpernah tengok la matt huhu.

wei argentina bungkus hahahahha

Matt said...

kery, kat daerah aku byk dulu, skrg csm dah pupus jek..messi dan kawan2nya dah balik kmpung, biarkan mereka berehat..

hans said...

ingat ke blueberry hp tu
haha

Reviewed by :

Photobucket
Related Posts with Thumbnails

I'm a translator!

About Me

My photo
a lonely 'cat' on a mystical adventure... wanna join me? add my YM: tidus_x81

Make urself comfortable, okay (^_^)


ShoutMix chat widget

My Mailbox..

Tetamu Aktif (^_^)

My Fanclub (^_^)

IPv4 Statistics

Blog-GempaQ