Cute & Tasty Homemade Pizza, nyum nyum :Þ

Nothing is more delicious than a homemade pizza, nyum nyum :Þ . Forgot to take picture before eat :(

This pizza is called "Super Special Chicken Mushroom Pizza". It is specially made by me? No la, I don't know how to cook pizza, eat can la, haha. Actually, it was made by my sister in-law. She gave me not one, but 2 cute pizzas!! Big sized one!!








I tried it and it is very delicious. Even Pizza Hut also cannot compare la, hehe :) I only got two pieces only.   Other pieces my whole family eat them all. Of course la tasty food finished on the spot :Þ.

To my dearest sister in-law, thank you a lot for sponsoring me the pizzas. I really appreciate it ^_^ .


*****

Pizza Buatan Sendiri yang comel & lazat, nyum nyum :Þ

Tiada apa yang lebih sedap berbanding dengan pizza buatan sendiri, nyum nyum :Þ . Lupala pulak nak ambik gambar sebelum makan :(

Pizza ini dipanggil sebagai "Super Special Chicken Mushroom Pizza". Ianya dibuat khas oleh saya? Takde lah, saya mana ada pandai masak pizza, makan tau lah, haha. Sebenarnya, ia dibuat oleh kakak ipar saya. Dia bagi bukan satu, tapi 2 pizza yang comel!! Saiz besar punya!!





Saya pun cuba dan rasanya sungguh sedap sekali. Pizza Hut pun tak leh lawan, hehe :) Saya sempat dua keping je. Kepingan yang lain habis dimakan ahli keluarga saya.Memanglah makanan sedap cepat habis :Þ.

Kepada kakak iparku, terima kasih banyak-banyak sebab sponsor pizza nih. Saya amat menghargainya ^_^ .



*****

2 loyar baik..:

Khairi said...

wahahaha. masok sendiri ke weh. gile best haha. erm... jaga diet tu. kasi tough sket hehe.

Matt said...

kakak ipar yg masakla,sedap tau, jgn jeles :Þ time ni la nak mkn best, pasni payah dah :)

Reviewed by :

Photobucket
Related Posts with Thumbnails

I'm a translator!

About Me

My photo
a lonely 'cat' on a mystical adventure... wanna join me? add my YM: tidus_x81

Make urself comfortable, okay (^_^)


ShoutMix chat widget

My Mailbox..

Tetamu Aktif (^_^)

My Fanclub (^_^)

IPv4 Statistics

Blog-GempaQ