This blog is now available in Dual Languages (English & Malay)

Greetings to My Fellow Readers,

First of all, I would like to thank you all because visiting my blog so far. As a token of gratitude, starting today, I will turn this blog into dual languages - English & Malay, special for Malay spoken readers out there ^_^.

To translate to Malay, simply click "Klik di sini untuk Bahasa Melayu" “Read More” which is available below of every post.

For other languages, you can simply use "Translate Me!" (Google Translate Tools) for quick translation. It is just that, most of the time, the translation would not be accurate enough, but really can help you to understand most of the content in your own native language.

During this stage, I apologize for any inconveniences or abnormalities caused by the translation process. As usual, any comments or ideas are welcomed.

Thank You.

Regards,
Matt

*****

Blog ini kini terdapat dalam Dwibahasa (Bahasa Inggeris & Bahasa Melayu)

Salam diucapkan kepada Pembaca Setia,

Pertama sekali, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada anda semua kerana sudi melawat blog saya setakat ini. Sebagai tanda penghargaan, bermula hari ini, saya akan menjadikan blog ini kepada Dwibahasa - Bahasa Inggeris (BI) & Bahasa Melayu (BM), khas untuk pembaca yang bertutur dalam BM di luar sana.

Untuk menterjemahkan kepada BM, sila klik "Klik di sini untuk Bahasa Melayu" “Read More” yang terdapat di bawah setiap kiriman.

Untuk bahasa-bahasa yang lain, anda dengan mudahnya boleh menggunakan "Translate Me!" (Alat Penterjemah Google) untuk penterjemahan yang segera. Cuma, selalunya penterjemahan tersebut tidak cukup tepat, namun sesungguhnya dapat membantu anda untuk memahami kebanyakan isi kandungan dalam bahasa ibunda anda.

Pada peringkat ini, saya memohon maaf atas segala ketidakselesaan atau keluarbiasaan yang disebabkan oleh proses penterjemahan ini. Seperti biasa, mana-mana pendapat atau buah fikiran anda dialu-alukan.

Sekian, Terima Kasih.

Yang Benar,
Matt

*****

0 loyar baik..:

Reviewed by :

Photobucket
Related Posts with Thumbnails

I'm a translator!

About Me

My photo
a lonely 'cat' on a mystical adventure... wanna join me? add my YM: tidus_x81

Make urself comfortable, okay (^_^)


ShoutMix chat widget

My Mailbox..

Tetamu Aktif (^_^)

My Fanclub (^_^)

IPv4 Statistics

Blog-GempaQ