Miao in action #1

Yeah, forgot to tell ya, yesterday my cat Miao climbed a coconut tree. I was amazed how can she do that @_@ wow!! apart from that, i'm really worried if she gonna fall down coz she is pregnant and that would cause damage to her future babies!!!!

Can't find her? She is in the red circle below:


"Wait till i have my hands on you, Mr. Squirrel!!!!", Miao said :Þ

still have time to relax up above?? what a cute and brave cat -_-

Don't look below!!!! See, i told ya!!!

finally, question solved. she must be climbing the coconut tree via the tamarind tree besides it. now, she scared and climbed down thru the tree.

Safe Landing, yay!!! Happy Ending ^_^

*****


Miao beraksi #1

Ya, lupa nak bagitau, semalam kucing saya Miao panjat pokok kelapa. Saya hairan camne dia leh buat camtu @_@ wow!! satu hal lagi, saya bimbang betul kalau dia jatuh, sebab dia mengandung dan mungkin akan merosakkan kandungannya!!!!

Tak dapat cari dia? Dia ada dalam bulatan merah di bawah:

"Jagalah ko Encik Tupai, kalo aku dapat!!!!", kata Miao :Þ

ada masa lagi nak rileks kat atas tuh? betapa comel dan beraninya dia -_-

Jangan pandang bawah!!!! Tengok, kan dah cakap!!!

akhirnya, terjawablah persoalan. Dia mesti panjat pokok kelapa ikut pokok asam jawa kat sebelah tu. Masa tu, dia kelihatan agak takut dan nak turun dari pokok tu.

Pendaratan yang selamat, yay!!! Penamat yang menggembirakan ^_^

*****

8 loyar baik..:

Khairi said...

hahahaha. gilo ar kucing tuh. stunt tuh mat kucing mung ko?

Matt said...

yep, kucing aku le tu, buat stunt sokmo tp x penah aa setinggi tuh..

Alyssa Villamor said...

hehe cute miao!
mmg berani gile r si kucin tu, anak2 dia nti sti ganas2 ;p

Matt said...

harap2 gitulah, boleh jadi penjaga rumah yang ganas hahaha

nikeez said...

Lol, stunt cat!


http://innit.nuffnang.com/view.php?id=180767

Matt said...

yeah, even this morning she climbed the tree again :) looks like daily routine for her now..

kenwooi said...

cat are pretty cool when it comes to climbing.. and cats have 9 lives what.. haha.. =P

kenwooi.com

Matt said...

she still have 9, not falling down yet :)

Reviewed by :

Photobucket
Related Posts with Thumbnails

I'm a translator!

About Me

My photo
a lonely 'cat' on a mystical adventure... wanna join me? add my YM: tidus_x81

Make urself comfortable, okay (^_^)


ShoutMix chat widget

My Mailbox..

Tetamu Aktif (^_^)

My Fanclub (^_^)

IPv4 Statistics

Blog-GempaQ