Akhirnya..

YES!! akhirnya..berjaya gak aku mendapatkannya!!

dah berbulan-bulan aku bersabar, menempuh dugaan dan cabaran..

ape kebende ko merepek ni mat??
merepek?? kerepek ade lah, hahaha!!

YELAH..sebab korang nak tau sangat, aku bagitau la….

JENG JENG JENG…
nuff2
nampak tak pics terbaru aku tu? makin hensem kan?? kucing terhensem di alam semesta hehe....tapi bukan itu fokus kita pada kali ni..

dan sebenarnya..NUFF aku dah cecah RM50 siut!! for the 1st time!! dah lama aku tunggu (tak lama pun, baru 4 bulan).so bolehla cashout (^_^)..Kalau korang nak tau, blog ni muda lagi lebih kurang 4 bulan je..followers pon baru 81 orang je..ramai dah bagi aku..apa-apa pun aku nak ucapkan

“THANK YOU U ALL”

sebab sudi singgah dan menjenguk blogku yang hebat ni (kononnya)..sama ada secara rela, terpaksa, dipaksa atau paksarela hahaha!!:Þ

Jadi, sebagai penghargaan, sebahagian NUFF money ni akan disumbangkan kepada korang yang setia bersamaku ahaks ;) rasanya maybe  akan buat CONTEST lagik atau AWARD ke apa..tunggu kemunculannya!! COMING SOON!!

OK..tu je alkisahnya untuk kali ni..sekali lagi, terima kasih semua…(^_^)


P/S:  hadiah misteri untuk contest hari tu akan ku usha esok, try post dlm minggu ni gak..last week very busy, sorry guyz :)

*****

8 loyar baik..:

kitatauke said...

wallaweii matt...bagus la ko dah dpt duit...hahhaha...aku baru nak berjinak2 ni...nnt aku war2 kan blog ko...hahhah

Tirana said...

Wahh..Matt dah dapat hasil blog...hehehe..Tahniah.. Semakin bersemangatlah nampaknya nak berblog lepas ni.. Keep it up!

kitatauke said...

teruskan share info yang berguna matt...bukan hiburan semata..

HaiDa HiDa said...

tahniah2.. :)

bofoyengfeng said...

wahh..bagus..tahniah tahniah... :)

Alyssa Villamor said...

wahhh..
congrats 2 you!
pasni bole la banje adiah ;)

lisa nye nuff tak cecah lagi angka 50 tu,
tapi sabar je la kan..

Matt said...

TO kitatauke,kak tirana,haida, kemat dan lyssa:

terima kasih korang semua kerana bg support kat aku :)

kitatauke said...

sapot menyapot...hahahhaha

Reviewed by :

Photobucket
Related Posts with Thumbnails

I'm a translator!

About Me

My photo
a lonely 'cat' on a mystical adventure... wanna join me? add my YM: tidus_x81

Make urself comfortable, okay (^_^)


ShoutMix chat widget

My Mailbox..

Tetamu Aktif (^_^)

My Fanclub (^_^)

IPv4 Statistics

Blog-GempaQ