RESULTS CONTEST CUTI-CUTI MALAYSIA

Saat yang ditunggu-tunggu telah tiba!!! Terima kasih diucapkan kepada semua yang sudi menyertai CONTEST CUTI-CUTI MALAYSIA. Akhirnya, dengan sukacitanya, aku nak umumkan resultsnya. Contest ni diadili oleh 3 orang juri iaitu MATT (aku le tu), DAHLIA & seorang lagi yang mahu identitinya dirahsiakan..Terima kasih juga kepada juri-juri :)
TUAN-TUAN DAN PUAN-PUAN, pemenangnya adalah….
<BUNYI DRUM….>
contest copyNampak ke tak gambar di atas? OK takpe aku tulis semula.
PEMENANG PERTAMA: Starsyeaa
PEMENANG KEDUA: AnWaRnAiM
PEMENANG KETIGA: Khairi a.k.a Xarine
Tahniah kepada mereka!! Kepada mereka yang tidak menang, terima kasih sebab join, mungkin boleh cuba lain kali. Markah tak perlu diumumkan kot. Semuanya sengit-sengit belaka :)
Kepada para pemenang, sila emailkan NAMA, ALAMAT dan NO TELEFON kepada leopardus9999@gmail.com supaya kita boleh berbincang cara penghantaran hadiah-hadiah korang.
Hadiah-hadiah akan dihantarkan pada masa yang aku rasa sesuai. Mungkin cepat, mungkin lambat. Apa-apa pun, aku akan maklumkan korang info sebelum penghantaran dibuat.
OK, terima kasih sekali lagi..Sayang korang ^_^

*****

17 loyar baik..:

Khairi Mohd said...

yey! ini first time aku mng kontest online. yey yey ey...

tenkiu matt!! sila cepat hantar hadiah hehehehe.

starsyeea said...

erkkk?

serious?

Matt said...

serius la syea..hasil gabungan 3 juri tu..cubit skali kang baru tau, nk bagi sedar sket haha..

kery, bagi info2 kamu cpat..

Cikgu Dahlia said...

yeah!! saya menang motooooo....

HaiDa HiDa said...

tahniah tuk smue pemenang.. :)

Unknown said...

yea! menang..hu3 da anta info pkai naim_sabar@yahoo.com

Matt said...

anwarnaim, tahniah diucapkan. nanti aku reply emel ko..

haida, leh cuba lain kali :)

Matt said...

dahlia, motomu aku dah kebas huhu, so no moto for u :P

HaiDa HiDa said...

Matt: xper, =).. lgpn join contest mcm ni dapat eratkan lgi hubungan kawan2 blogger kan.. tu yg lbh penting..

Anonymous said...

taktik nak dapat no telefon awek ni
hahahaha

starsyeea said...

err..kapten..ku rase ku sorang jek awek kat situ..adakah num fon ku yg diinginkan?

hahahaha...

Matt said...

hoho aye aye kapten.. aritu aku manela tau yg menang tu aweks or balaks, so teori ko x leh pkai :P

haida, tu la niat sebenarnya huhu..

syea ade perasan ka haha..

Amirah Rashid said...

whoaaa. tahniahhhh ;D mira punye hadiah mne? :P

bofoyengfeng said...

tahniah pada yang menang..
matt..sori gua tak boleh nak join..masa jeles dengan gua bro...

Khairi Mohd said...

korang perasan tak starsyeea selalu menang?

tipikal melayu --> awk pakai bomoh apa?

hehehehe...

Matt said...

mira, nah amik lampard sbg hadiah, haha..

kemat ni, masa jeles dgn ko ke ko buat2 jeles? huhu..

kery, syea ni ade kuasa X le, x perlu bomoh kot sbb dia lg power dr bomoh huhuh..

starsyeea said...

hahahahaha...inche khairi sedang mengeluarkan aura jelezzz beliau...

tipikal melayu jgk...rezki, nk wat cmane...amek je la...haha

a.matt...yay! bomoh tak bekesan...

a.matt lagik, perasan nk menang ade la...skali betol...ngeee :)

Reviewed by :

Photobucket
Related Posts with Thumbnails

I'm a translator!

About Me

My photo
a lonely 'cat' on a mystical adventure... wanna join me? add my YM: tidus_x81

Make urself comfortable, okay (^_^)


ShoutMix chat widget

My Mailbox..

Tetamu Aktif (^_^)

My Fanclub (^_^)

IPv4 Statistics

Blog-GempaQ