taggy..taggy..aku ditag lagi..

si taggy datang lagi, cik zazachan pulak kali ni bagi soklan exam final huhuh..
soklan kali ni tader hal la nak jawab, kacang jer nih..len kali korang jangan bagi aku soklan panas yang seperti INI!! takkan dilayan tau huhu..
zaza, sbg tukang tag, anda wajib baca atau 0 markah akan diberikan kpd anda, huhuh..



1. bila kali terakhir anda pergi bercuti dan kenapa/sebab anda pergi bercuti?
last time aku gi KL je 2 bln lepas, gi lowyat plaza beli brg komputer sket, pastu lepak rumah member aku Kery..ala yg tulis novel BBKS dgn Yuda tuh, takkan tak kenal kot..huhu..

2. berapakah umur anda? (jangan malu-malu nak announce) dan adakah anda rasa puas dengan pencapaian anda diusia anda sekarang ni?
28 tahun!! so what?? haha..puas??nope still x puas, still long way to go…….

3. (tak jawab pun takpe) saya tahu anda seorang yang gemar bergambar di depan kamera! jadi pergi ambik kamera anda dan snap gambar wallet/beg duit anda! jangan la malu nak cakap berapa harganya sebab kuantiti nilai dalamnya lebih berharga!
ok tak nak jawab huhu..

4. anda mungkin seorang blogger, bila waktu yang paling anda suka untuk update/ kemaskini blog anda dan kenapa anda pilih waktu itu?
suka ke, x suka ke, aku updatela bila ade internet, kalo x camne nak update huhu..

5. apakah yang berlegar-legar dalam fikiran anda sekarang?
test!test!final!final!
tapi bkn aku punye daa..cik zaza nyer final la..
good luck and study hard tau..hokus fokus!!! aku dah penah rase student life, mmg tensen and suspen huhuh..giliran ko lak hahaha..

6. tag 3 orang lain yang anda suka.
starsyeaa..mestila ko kena sbb ko penah tag aku dulu haha..
cik lula..jawab le, free2 je aku bg idea utk update blog hihi..
dik amirah..kacang je nih, sila jwb k!

*****

4 loyar baik..:

Amirah Rashid said...

sape dik amirah tu? ehehhe.
*buat2 xkenal :P
anywaym thanks. nnti akan dijwb :D

starsyeea said...

nakmo jwb!! ngeeee...:p

ok2...lmbt ckt yeeee

Matt said...

korang jgn lupa ek ;)

Afiqah Azmee said...

wow thanx! dah jawab da.. ^^

Reviewed by :

Photobucket
Related Posts with Thumbnails

I'm a translator!

About Me

My photo
a lonely 'cat' on a mystical adventure... wanna join me? add my YM: tidus_x81

Make urself comfortable, okay (^_^)


ShoutMix chat widget

My Mailbox..

Tetamu Aktif (^_^)

My Fanclub (^_^)

IPv4 Statistics

Blog-GempaQ