Khairi a.k.a Xarine : An inspired engineer who is also a novelist.

*This is a review for the blog:  http://mohdkhairimohd.blogspot.com

Have you ever heard an engineer who write novels? I never heard before until this man done it and promoted his novels at his blog. In the busyness of his work, he still managed to write, not one, but 2 novels so far!! What a great achievement. Congratulations Mr. Khairi!

Xarine, is what he uses as his pen name. His first novel is already released, titled "Bintang-Bintang Ke Syurga" ("Stars Toward Heaven"), with sentimental and heart touching content. His second novel, titled "Yuda di Padang Maya" ("Yuda in The Field of Imaginary") is a mystery thriller novel, and will be officially released on 19/3/2010, according to the publisher's site: Jemari Seni Publishing.

About his main blog, with the theme of "Kecek-Kecek Sendiri" (which means "Self-Talks" in Kelantanese dialect"), he discusses about many interesting things. The way he handles his readers is very nice and friendly, and most of the time, hilarious. It feels just like we are in a Talk Show such as "David Letterman Show" or "AC Di Sini". You may don't want to miss this blog either.

Currently, he is making an interesting contest with 15 prizes to be won, worth RM300!. Hurry, the contest ends on 28/2/2010. So, what are you waiting for? Head to his blog now to get the feel of it and unleashed "some funny sides of life":
http://mohdkhairimohd.blogspot.com

Regards,
Matt

*****




Khairi @ Xarine : Seorang Jurutera terinspirasi yang juga seorang penulis novel.


*Ini adalah ulasan bagi blog: http://mohdkhairimohd.blogspot.com

Pernahkan anda mendengar seorang jurutera yang menulis novel? Saya tidak pernah mendengarnya sebelum ini sehinggalah beliau melakukannya dan mempromosikan novel-novelnya di blog beliau. Dalam kesibukan kerjanya, beliau masih mampu untuk menulis, bukan satu, malah dua novel setakat ini! Suatu pencapaian yang sangat hebat! Tahniah Encik Khairi!

Xarine adalah nama pena beliau. Novel pertama beliau, bertajuk "Bintang-Bintang Ke Syurga"yang menyentuh hati dan perasaan, telahpun diterbitkan. Novel kedua beliau, bertajuk "Yuda di Padang Maya" adalah novel misteri yang mendebarkan, dan akan diterbitkan secara rasmi pada 19/3/2010, berdasarkan kepada laman penerbit: Penerbitan Jemari Seni.

Tentang blog utama beliau, yang bertemakan "Kecek-Kecek Sendiri" ("Cakap-Cakap Sendiri" dalam loghat Kelantan), beliau berbincang mengenai pelbagai topik yang menarik. Cara beliau mengendalikan para pembaca adalah sangat baik dan peramah sekali, dan selalunya membuatkan kita tertawa. Rasanya seperti berada di dalam Rancangan Bicara seperti "David Letterman Show" atau "AC di sini". Anda pasti tidak mahu ketinggalan untuk menjenguk blog ini. 

Pada ketika ini, beliau sedang mengadakan Peraduan yang sangat menarik dengan 15 buah hadiah bernilai RM300 untuk dimenangi! Cepat! Peraduan ini akan berakhir pada 28/2/2010. Jadi, usah tertunggu-tunggu lagi! Lawatilah blog beliau sekarang untuk merasakan bahangnya dan menyaksikan "bahagian yang melucukan dalam hidup":
http://mohdkhairimohd.blogspot.com

Yang Mengulas,
Matt

*****

3 loyar baik..:

JLean said...

Checking out. =)

Matt said...

the contest is really worth to try, easy one :)

Khairi Mohd said...

haha. Thanks matt. not try not know, right? ;p

Reviewed by :

Photobucket
Related Posts with Thumbnails

I'm a translator!

About Me

My photo
a lonely 'cat' on a mystical adventure... wanna join me? add my YM: tidus_x81

Make urself comfortable, okay (^_^)


ShoutMix chat widget

My Mailbox..

Tetamu Aktif (^_^)

My Fanclub (^_^)

IPv4 Statistics

Blog-GempaQ