Karnival oh Karnival..

pulun Malam ni aku ke Karnival Penjimatan Pulun Sakan..Cam gempak je ek nama dia, tapi cam karnival yang lain la, ade gerai-gerai jualan dan juga persembahan sikit-sikit. Aku tak beli apa pun. Sekadar jenguk-jenguk je. Sekali ade makan free lak, apa lagi bedal lah hehe..

P6220424 (Small)

Aku taklah sehensem player-player Argentina tu tapi bolehla huhu..yang penting aku dapat makan pree malam ni :))

 

Eh ada persembahan dikir barat pulak malam ni, ape lagi layankan je lah..

Lain lagu, lain pulak Tukang Karutnya..dengan cara persembahan yang berbeza-beza…

P6220425 (Small)

 

P6220427 (Small) P6220426 (Small)

Bro yang pakai headband tu memang best, dia karut pasal perang, abih semua perang diungkitnya, memang best sangat-sangat sebab ayat-ayat dia puitis dan tersusun rapi..walaupun dalam loghat kelate..rasa rugi lak tak rekod videonya isk..

 

Gambar-gambar lain yang sempat dirakam:

 

P6220409 (Small) Pulun Sakan noo..pulun jgn tak pulun..tapi aku satu habuk pon tak pulun huhu..

P6220430 (Small)

Hati berbunga-bunga..eh meja la yang berbunga-bunga..

 

P6220431 (Small)

“Haa..amik gambar RM2 yek” kata akak penjual poster nih.

“Tak aci la kak camtu, baik saya beli terus je, brape ringgit ni?” aku tanya dia.

“RM10” jawab dia ringkas.

“Kalo camtu saya amik gambar je la tapi tak nak bayar haha” jawab aku berseloroh.

 

P6220436 (Small) Motor pon ade jual gak ke? Entah laku ke tidak haha..

 

Banyak lagi gambar lain tapi tak berapa menarik kot. OK tu je untuk kali ni, sekian..

 

P/S: Sekali-sekala tiada P/S ape salahnya kan? hahaha..

5 loyar baik..:

Tirana said...

Carnival kat mana ni Matt? Carnival buang duit...hehehe..bila dah murah, sure barang tak perlu pun terasa nak beli tapi tabik kat Matt sebab tak beli apa-apa..hehehe

datin kelly ketak said...

matt hati kental...tu yg x beli apa2...haha

Matt said...

kak, karnival ni kat sg udang, melaka..sblom langkah ke karnival ni, mat dah tekad tak nak beli apa pon, just nak jln2 hehe..

khalidah, di mana ade kemahuan di situ ade jalan, kemahuan untuk tidak membeli apa2 sngt kuat pd mlm tu huhu..

Khairi Mohd said...

Dapat tak gambar tu matt? Huhu. Weh, karnival penjimatan tapi gambar rm10 mahal okey haha. kire song doh mung dok beli, jimat kang.

Matt said...

tu la kery, bapak mahal gambar tu, nasib x beli, dah jimat rm10 situ, mmg jimat btul lah karnival nih haha~

Reviewed by :

Photobucket
Related Posts with Thumbnails

I'm a translator!

About Me

My photo
a lonely 'cat' on a mystical adventure... wanna join me? add my YM: tidus_x81

Make urself comfortable, okay (^_^)


ShoutMix chat widget

My Mailbox..

Tetamu Aktif (^_^)

My Fanclub (^_^)

IPv4 Statistics

Blog-GempaQ