Kegembiraan dalam kekalutan…

Salam semua..kali ni aku nak berkongsi kegembiraan aku dengan korang. Dalam kekalutan hari tu, dengan urusan kerja yang memeningkan aku, tetibe je adela posmen hantar sesuatu yang bolehla meng’up’kan sket mood aku yang teruk tuh..

O.K, ni la gerangan sesuatu tu:

 

1) One Drop Perfume

P6090406 P6090408

Wow!! akhirnya hadiah yang sangat ditunggu-tunggu dah sampai ke tanganku. Tenkiu banyak-banyak sama Cik Dahlia ya sebab anjur contest ni tempoh hari..Ko bagi kaler oren? Bukan ke aku suka blues? takpe la, aku tak kesah pon huhu~..pas ni abihla wangi satu badan aku dgn wangian yg bermacam2 jenisnya bwahaha..

 

2) Cek nuffnang..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Aduss..Dah sebulan lebih aku tunggu baru ko sampai..isk2..apa2 pun,aku rase puas sebab duit ni adalah hasil penat lelah aku  berblogging selama ini dan juga sebab sokongan dari korangla, pembaca-pembaca blogku yang setia. Terima kasih kerana sudi membaca entri2 yg tak berapa nak best ni dan juga sudi mengklik iklan2 nuffnang hehehe..

Apa nak buat dengan duit nih yek? Nantilah aku fikirkan untuk kebaikan kita bersama :))

Wokeh..Thank YOU semua!! Wo ai ni..!!!

 

P/S: Tanpa korang siapalah aku huhu~

6 loyar baik..:

Khairi said...

wah byk botol dapat onedrop wuhuhuhuhu.

best best. mahal tu weh 45 hingge sekotak tu. dahlia mmg best.

tahnaih dah cash out nuff. nnt akan menyusul lagi byk ads. serius.

hans said...

wah
seronoknya dapat one drop
haih
bila den nak dapat nih
haha

p/s : Episod 30 Siri ADKDA Boley Dilayari Sekarang http://hanspunyablog.blogspot.com/2010/06/antara-diakau-dan-aku-episod-30.html

Lala Lulu said...

nak satu perfume..hehe

Tirana said...

Alhamdulillah..rezeki Matt tu, dapat minyak wangi dan dapat duit... Usaha yang ikhlas takkan sia-sia.

Alyssa Villamor said...

happy for u matt! ^^,

Matt said...

btul tu korang semua, mmg happy kalo dpt hadiah camni..sorry le agak bz minggu ni, x leh nk blogwalking sgt :|

Reviewed by :

Photobucket
Related Posts with Thumbnails

I'm a translator!

About Me

My photo
a lonely 'cat' on a mystical adventure... wanna join me? add my YM: tidus_x81

Make urself comfortable, okay (^_^)


ShoutMix chat widget

My Mailbox..

Tetamu Aktif (^_^)

My Fanclub (^_^)

IPv4 Statistics

Blog-GempaQ