Diriku bukan aku..

I’m not myself huhu..
Apa-apa pun kita layan...my favorite song for now ;)


Tilu - Ku Bukan Aku

Lama sungguh hari berlalu
Hening malam menyiksaku
Bila bersendirian sepi jadi pilu
Kau pergi aku yang hilang
Sedikit pun hidup tak senang
Langit cerah ku renung mendung kelabu

(korus)
Kerana diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Fikiran tak keruan
Jiwa rasa kekosongan
Diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Pulangkan dia ke pangkuanku

Yang digemar menjadi bosan
Sukarnya cari ketenteraman
Bila hati bersedih semuanya tak betul

Ku cuba setabah hati melupakan
Dirimu dari ingatan
Tapi semakin dicuba semakin rindu

(ulang korus 2x)

*****

7 loyar baik..:

Cikgu Dahlia said...

layanz...besh besh :)

Mcjust said...

layannnn.. first time dpt tau lagu ni ~ ;)

jijie said...

hehe..lagu ni... aku dapat dari member aku.. tapi jiwa tak bape nk terima..haha..sori ye che matt

Bieaz said...

my pebet too~~
layan abes.... :]

starsyeea said...

ermm...nice...suke gak, tapi tak brape kena arr...hehehe

Khairi Mohd said...

Best lagu ni. Setaraf sore yuna. Unik.

Amirah Rashid said...

lagu ni mmg bestt ;D

Reviewed by :

Photobucket
Related Posts with Thumbnails

I'm a translator!

About Me

My photo
a lonely 'cat' on a mystical adventure... wanna join me? add my YM: tidus_x81

Make urself comfortable, okay (^_^)


ShoutMix chat widget

My Mailbox..

Tetamu Aktif (^_^)

My Fanclub (^_^)

IPv4 Statistics

Blog-GempaQ