Nightmare on Elm Street..

Akhirnya, si Freddy Kruger muncul lagi dalam hidupku setelah 22 tahun menghilang..Inilah antara watak yang paling seram yang pernah menghantuiku masa kecik dulu. Seingat aku, Nightmare on Elm Street The Series ditayangkan masa aku darjah 1 (1988) di TV2. Walaupun sangat kejam dan seram, aku suka tengok, entah kenapa.. Pernah suatu masa, si Freddy Kruger ni mengusik aku dalam mimpi dengan kukunya yang tajam cam pisau tuh. Mungkin dia ingin mencakarku. Seram giler mimpi tu. Mujur la sempat bangun sebelum diserang heheh..

 

NIlah Encik Freddy yang dimaksudkan tu! Hidup lagi ko rupanye heh!

A-Nightmare-on-Elm-Street-2010

Sekarang aku tak takut lagi dengan ko. Aku dah punya cukup kekuatan untuk menepis segala serangan ko hahaha..Tunggulah kedatanganku di pawagam yang berhampiran!! Aku akan datang bersama segerombolan pasukan yang mantap untuk menghapuskan ko!!

 

P/S: Kepada yang berkenaan, ingat nak tengok hujung minggu ni tapi rasanya kena kerjalah time tu. Camna ek? Nanti aku konpem balik..

P/S 2: Sapa yg dah tengok Nightmare on Elm Street 2010? best ke tak?

*****

6 loyar baik..:

Zazachan said...

blm tgk..ingtkn ko yg nk blnje aku..lala~

Tirana said...

Kak Tirana tak berani nak tengok...karang tak boleh lena malam..hehehe

Matt said...

zaza, jom serang freddy ramai2 haha..harap2 le aku x de keje weekend ni..

kak, memang seramla series dia, tak disyorkan untuk kanak2, nanti jadi nightmare macam saya pernah alami dulu..:)

Alyssa Villamor said...

nk jugak tgk cite ni!! hehe
tapi my fam tak minat(takut sbnrnya) cite2 seram, jadi sejak kecik mmg tak tau cmne penangan si freddy kruger ni..

bila da masuk kolej, baru la ad keberanian sikit nk tgk cite2 seram ni..huhu

Zazachan said...

dulu mase skola rendah aku ada tgk series cite ni..huhu~pinjm cd org..lala~

Matt said...

lyssa, try la tgk series dia, best ooo, tp tatau lak yg 2010 ni best ke x..

zaza, ye ke? x sangka lak ko pon pnh tgk series dia, seram giler kan?

Reviewed by :

Photobucket
Related Posts with Thumbnails

I'm a translator!

About Me

My photo
a lonely 'cat' on a mystical adventure... wanna join me? add my YM: tidus_x81

Make urself comfortable, okay (^_^)


ShoutMix chat widget

My Mailbox..

Tetamu Aktif (^_^)

My Fanclub (^_^)

IPv4 Statistics

Blog-GempaQ